MAATWERK

Wij maken lievelingssieraden

Wij leveren maatwerk

Met liefde

Wij ontwerpen sieraden die we afstemmen op uw persoonlijkheid of levensfase, op uw ideeën en wensen en luisteren daarbij naar wat het materiaal ons te vertellen heeft. Met liefde en aandacht kijken we samen met u wat bij u past, treden we samen in detail en creëren we een lievelingssieraad voor het leven.

Eigenaar Kerstin Kircher: ‘Op een dag liep er een vrouw van 85 onze edelsmederij binnen. Ze had net gaatjes in haar oren laten schieten en wilde dit vieren met oorbellen die speciaal alleen voor haar waren. Het was voor mij heerlijk om te zien dat de vrouw als herboren de deur uitging. Met een exclusief ontwerp met een edelsteen die precies haar keerpunt representeerde.’

Wilt u ook een sieraad die een nieuwe levensfase kenmerkt of die uw nieuwe energie geeft om voluit te leven, met bijpassende edelsteen of parel? Maak vrijblijvend een afspraak en beloon uzelf met een persoonlijk sieraad.

Ook krijgen wij regelmatig verzoeken binnen om sieraden om te smeden tot een sieraad die bij de klant past. Denk bijvoorbeeld aan een sieraad van emotionele waarde die u heeft geërfd, maar die niet helemaal past bij uw stijl. Of sieraden die lang beschadigd of kapot thuis liggen en eigenlijk gemaakt mogen worden. Of wellicht heeft u een mooie edelsteen of parel waar u graag een sieraad van gemaakt ziet worden. Wij denken graag met u mee zodat uw oude sieraden een nieuw leven krijgen.

Klik hier om de before and afters te bekijken van de sieraden die we van “oud goud” gemaakt hebben.

KIRCHER SCHMUCK

Maak uw afspraak

Een persoonlijk sieraad? Deze smeden wij graag voor u, naar uw wens. Neem vrijblijvend contact met ons op of kom bij ons langs op de Havik in Amersfoort. Neem ook een kijkje bij onze sieraden op de website waar het overgrote deel van onze collectie te zien en te kopen is. Lievelingssieraden, gesmeden met passie en vakmanschap.

EDELSMEDERIJ

Kircher Schmuck

Wij bieden met onze diverse collectie van handgemaakte sieraden voor iedereen wat wils. We creëren met aandacht, precisie en vakkennis uw lievelingssieraden. Want juwelen zijn net zo bijzonder voor ons als voor degene die ze draagt.

Een persoonlijk sieraad? Deze smeden wij graag voor u, naar uw wens. Neem vrijblijvend contact met ons op of kom bij ons langs.

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.