ZORG VOOR UW SIERADEN

Wij maken lievelingssieraden

Uw sieraden onderhouden

Met liefde

Ieder huidtype vraagt om een andere kleur goud. Daarom passen we de verschillende goudkleuren aan ieder huidtype aan. Ook de edelstenen en de kleur van de edelsteen selecteren we met zorg voor iedere klant. We werken alleen met natuurproducten waarvan wij weten dat ze van goede herkomst zijn; van betrouwbaren firma’s. Hiernaast gebruiken wij eko goud en op aanvraag Fairtrade goud.

Sieraden hebben net zoals andere gebruiksvoorwerpen onderhoud nodig. Wanneer u uw sieraden goed onderhoud gaan ze een leven lang mee.

Wanneer u een sieraad bij ons koopt of laat maken bieden wij als service aan om uw sieraad 1x per jaar te laten nakijken en schoonmaken. Wij checken dan of eventuele edelstenen en parels nog goed vastzitten en of het sieraad geen beschadigingen heeft. Ook maken wij het sieraad schoon en polijsten wij deze zodat deze er weer uit ziet als nieuw.

Zelf kunt u ook het een en ander doen om uw sieraden mooi te houden. Hieronder een aantal tips:

• Doe uw sieraden af wanneer u in contact komt met water. Vocht is voor sieraden en vooral voor edelstenen en parels niet goed.
  • Doe uw sieraden af wanneer u gaat sporten. Door zweet worden uw sieraden snel vies.
  • Ga niet zonnen met uw sieraden om. De edelstenen en parels kunnen verkleuren door het zonlicht of worden aangetast door de zonnebrandcreme.
  • Doe uw sieraden pas om nadat u bodylotion, parfum of andere beautyproducten op hebt gedaan.
  • Berg uw sieraden apart van elkaar op, zodat ze elkaar niet kunnen beschadigen en krassen kunnen maken.
  • Slaap niet met uw sieraden.
  • Om uw sieraad zelf schoon te maken kunt u een lauw warm badje maken met een beetje afwasmiddel en een drupje ammoniak. Met een zachte tandenborstel kunt u uw sieraad dan schoonpoetsen. Let op: doe dit niet met parelsieraden of sieraden met zachte edelstenen. Wij kunnen u hierover in de winkel adviseren.

KIRCHER SCHMUCK

Maak uw afspraak

Een persoonlijk sieraad? Deze smeden wij graag voor u, naar uw wens. Neem vrijblijvend contact met ons op of kom bij ons langs op de Havik in Amersfoort. Neem ook een kijkje bij onze sieraden op de website waar het overgrote deel van onze collectie te zien en te kopen is. Lievelingssieraden, gesmeden met passie en vakmanschap.

EDELSMEDERIJ

Kircher Schmuck

Wij bieden met onze diverse collectie van handgemaakte sieraden voor iedereen wat wils. We creëren met aandacht, precisie en vakkennis uw lievelingssieraden. Want juwelen zijn net zo bijzonder voor ons als voor degene die ze draagt.

Een persoonlijk sieraad? Deze smeden wij graag voor u, naar uw wens. Neem vrijblijvend contact met ons op of kom bij ons langs.

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.