Sieraad Art Fair 26 – 27 – 28 – 29 mei

Van 26 t/m 29 mei 2022 zijn we weer aanwezig op Sieraad Art Fair.

Hopelijk zien we u daar! Houdt onze nieuwsbrief en website in de gaten voor meer gedetailleerde informatie te zijner tijd.

Meer dan 170 verschillende goudsmeden, ontwerpers en andere sieraadkunstenaars, uit alle delen van de wereld, komen bijeen in de Westergasfabriek in Amsterdam. U kunt hier genieten van de sieraden die alle ontwerpers hebben gemaakt, kijken, passen en kopen.

SIERAAD International Jewellery Art Fair, het eerste en enige specifiek op sieraadvormgeving en sieraadkunst gerichte presentatieplatform voor de professioneel opgeleide sieraadkunstenaar. Met een zeer internationaal deelnemersaanbod waardoor de meest veelzijdige en verrassende vormen van sieraadkunst zijn te zien en te koop zijn. SAF is het enige platform in Nederland waar professionele hedendaagse sieraadvormgevers uit binnen- en buitenland hun handgemaakte werk direct en zelf aan de man brengen. SAF wordt ook deze editie weer opgeluisterd door speciale events en spraakmakende presentaties.

KIRCHER SCHMUCK

Maak uw afspraak

Wij bieden met onze diverse collectie van handgemaakte sieraden voor iedereen wat wils. We creëren met aandacht, precisie en vakkennis uw lievelingssieraden. Want juwelen zijn net zo bijzonder voor ons als voor degene die ze draagt.

Een persoonlijk sieraad? Deze smeden wij graag voor u, naar uw wens. Neem vrijblijvend contact met ons op of kom bij ons langs.

Volg Kircher Schmuck
Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.